środa, 4 czerwca 2014

Obitsu time!

Cześć!
Nie wiem czy wiecie, ale Alice doczekała się założenia obitsu! ^^ (Nie, nie sprzedaję już lalki.) W sumie to mam go od dłuższego czasu, ale były małe komplikacje i założyłam dopiero ostatnio. Włąściwie to nie mam już nic do dodania, poza tym, że zawiesili LA, a ja i tak mam zaległości... ale trudno, dodam jak wznowią zabawę. No to zdjęcia z wymianki...

*ajajajaj, blogspot obrócił!*



 Ta ściana... ahhh...
 Ha, Yuri pożyczyła sobie wig'a Alice, wygląda naprawdę słodziutko! *w*


ŻEGNAAAJCIE *O*

8 komentarzy:

  1. Słodkie foty ^^
    Gratuluję obitsu! Świetna sprawa!

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeejuu Yuri wygląda boszko *-* omomomomomom♥
    Gratuluję obitsu, trudno się zakładało? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ,że zdecydowałaś się na większy biust . Mnie na początku przerażały takie duże rozmiarki biustu, ale w ciuszkach się pięknie reprezentują . Lala ma piękny wygląd i jest dużo zgrabniejsza . Wyglada teraz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Coraz lepiej Ci wychodzą. :D
    Obitsu~ gratuluję zakupu.
    I dziewczynki jak zawsze śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zakupu! :D
    Alice wygląda cudnie w tej sukni ;P

    OdpowiedzUsuń