wtorek, 27 maja 2014

Możemy je już przywitać...

Witajcie!
Chciałabym bardzo przeprosić zaległości w L.A, ale nie było mnie w domu i nie mogłam dodać zdjęć, ale powróciłam (XD) i dodaję zaległe foty. Taak... mam dziś bardzo dobry humor! Może dalsza część ''tajemniczego'' wpisu po zaległych zdjęciach...

F-Fiolet (6/26 dni)
Okropne jest to zdjęcie, wiem! ;___;
 G-Gwiazdy (7/26 dni) (Alice prezentuje nową sukienkę) 

 H-Haft (8/26 dni) (Yuri też prezentuje nową suknię)

 I-Igła (9/26 dni)


 I reszta. Od wczoraj imprezują u mnie 2 nowe dziewczyny. Zostają na jakiś tydzień, więc myślę, że będzie trochę zdjęć. Mogę wam śmiało przedstawić nieruszoną brzydulkę Loi. Dal Tezca)
 Oraz Enri. (Pullip niemambladegopojęciajakitomodel)
 Dziewczyny razem C:

To ja się żegnam. Paaa! :*

7 komentarzy:

  1. Nowe sukienki Twoich panien prezentują się uroczo :3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Yuri, czy tam Apple, nie ważne, pod każdym imieniem jest słodka <3
    Powiesz gdzie zdobyłaś takiego słodziaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ją przez całkowity przypadek! Ale model to Dal Ra Muw. Jakbyś miała jeszcze pytania to pisz. ;3

      Usuń
  3. Śliczności. I nawet jest dal Tezca, mój ulubiony model dal!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się nieśmiało zapytam czy nie masz na sprzedaż chipów stocowych coco ? Sukienki są cudne , Modelki jeszcze cudowniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alice w tej sukience zadaje szyku niczym słynna blondi MM

    OdpowiedzUsuń