środa, 30 kwietnia 2014

Od początku.


Hej.
Zaczynam bloga od początku. (Zostawiłam tylko wpis z ''uwalnianiem'' Bunny, ale nie mam serca tego usunąć). Zauważyłam, że był ze mnie niezły pokemon. Nie starałam się aby moje zdjęcia wyglądały choć troszkę dobrze. To była katastrofa, ale nie wracajmy już do tego. Od dłuższego czasu mam aparat. Jestem nim naprawdę zachwycona, wg mnie robi piękne zdjęcia. Na ten ''pierwszy wpis'' mam dla was plener Apple, która już niedługo powinna doczekać się wig'a i ubranek ^^. Zanim skończę paplać chcę jeszcze ''ogłosić'', że sprzedaję Alice. No. Wiem, że ten wpis to totalny misz-masz, ale miałam tyle tematów które mi się nasuwały, że trudno było to ująć inaczej. Bez przedłużania, zapraszam na wiosenne zdjęcia :) 






To ja się żegnam.

9 komentarzy:

  1. Hej laseczko.... Fajnie że znowu jesteś....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wracasz :D
    Urocze zdjęcia ^^

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Masz naprawdę uroczą lalkę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, bardzo się poprawiłaś w robieniu zdjęć moim zdaniem. Będę tutaj zaglądać często. :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ze wrocilas. :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę poprawiłaś się ze zdjęciami, teraz przynajmniej twoje lalki nie noszą skarpetek :D. Wiesz co ci radzę? Zdejmij wiga Apple, bo to istne SIANO. A wiem, że łyse lalki są meeeeeeeega słodziutkie. A aż mnie boli, jak tak ładne zdjęcie jest zepsute jakością wiga ;3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiem, że wig Apple to istna porażka. Nie mogę się doczekać ''następnego'' (zabrakło mi słowa :/) Cieszę się, że widzicie poprawę w moich zdjęciach, to dla mnie naprawdę ważne!! :)

      Usuń
  7. dwie ostatnie fotki mogłyby śmiało iść na tapetę!

    OdpowiedzUsuń