piątek, 14 marca 2014

Arrival!! ^^

No, heeeeej!!
Wczoraj wieczorem przyszła do mnie paczka z czymś genialnym!!! xD Była to nowa lalka, Dal Coco o której czytelnicy powinni wiedzieć z poprzednich wpisów. Jest taka piękna i... mała! O.O Opowiem mniej więcej jak to było. Ok. godziny 19.00 mama powiedziała żebym nie szła spać bo tata ma dla mnie coś fajnego. Powiem szczerze, że byłam pewna, że to lalka! O godzinie 22.00 przyszedł tata z paczką i wręczył mi ją do rąk... ah, tak ktoś to może czyta.. wybaczcie ^^''. Powiem jeszcze tylko tyle, że nieźle się namęczyłam z otwieraniem tego cukierka. A no właśnie nie mówiłam jakie imię dostała, tak więc jest to Bunny <3. Zapraszam na zdjęcia z otwierania lalki i MEGA przepraszam za jakość, ale zdjęcia robione telefonem z lampą błyskową, jednak nie mogłam doczekać do rana!!! :D

W pudełku <3


 Słynny ''pierwszy tyk'' ^^
 Przepraszam za nie obrócone zdjęcie ;___;
 Wyciągamy. Czapaaa <3 :3
 Butki jeszcze w foli
 A tu już uwolnione
 Za to zdjęcie też przepraszam -,-. Karta
 Stojak
 Puste pudełko
 A tu uwolniona i przebrana lalka <3
 Ze swoją siostrą :'D



 A tu ''kluski'' Alice w butkach Bunny, nawet ich nie dopięłam xD
 Szczęśliwie się żegnam <3 :*

3 komentarze: