sobota, 18 października 2014

Ooopss...

DZIEŃDOBRY~!
Trochę zaległości się tu narobiło... zaległości wraz z tonami kurzu. Nie pisałam tu od Lipca... ;-; No to może parę pytań na początek...
JAK W SZKOLE?
NOWI ZNAJOMI? 
CO ROBILIŚCIE W WAKACJE?
JAK MINĄŁ WAM CZAS?
Można odpowiadać w komentarzach, nie obrażę się. -3- To teraz informacja nieciekawa, ale smutna. Mam problemy z obitsu Alice, ale na urodzinki od babci dostanę nowe yeey! Zamówiłam też dzisiaj wig'a dla Alici, ale ze słynnego HONGKONGU i dojdzie pewnie dopiero za jakiś niecały, a może więcej miesiąc. Mam zdjęcia z wakacji, które wakacji w ogóle nie przypominają... ooopss... nie chce mi się już gadać, a i tak mam jeszcze coś do powiedzenia więc przejdę do zdjęć.
*JEŚLI NIE LUBISZ PÓŁ NAGIEJ LALKI TO WIEDZ, IŻ W PEŁNI ROZUMIEM TWOJĄ MIŁOŚĆ DO LALKOWYCH UBRANEK. MAMY WSPÓLNE MIŁOŚCI I NIE HEJTUJ. CX*









*LALKA MIAŁA BYĆ ROZCZOCHRANA*
Teraz pozwólcie, że się troszkę pochwalę, ale od jakiegoś czasu mam w domku piękną pozytywkę z anime ''Elfen Lied'' Już wam pokazuję cudo. C;


 Owszem, tu pisze ''Lilium''.


Tadaam. Uwielbiam ją, naprawdę. Możemy śmiało powitać jesień, prawda? Z tej okazji mam dla was jesienny plener Enri, lalki członka mojej rodziny. Na niektórych zdjęciach mała wygląda nieludzko, ale naprawdę daaawno temu robiłam zdjęcia lalce na stockowym ciałku. ;-;






















 Chciałabym też poinformować was o tym, że sprzedaję poduszki, kordełki i inne części pościeli (?) Można też u mnie zakupić ubranka ale na ten moment nie posiadam zdjęć, w razie czego zapraszam na facebooka! ;*
 Pokręciłam też trochę przy wig'u Enri... tadaaam. XD

No, no. Żegnam się. Możecie spodziewać się wpisu w tym tygodniu. (w sensie od poniedziałku) 
DOWIDZENIA~!

6 komentarzy:

  1. O, BN Purezza, kocham ten model :'D Zdjęcia są fajne! A Alice również śliczna ^^ Tak spytam z ciekawości, co nie tak z jej obitsu? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta informacja o nagości i miłości do lalkowych ubranek rozwaliła mnie xD

    A teraz najważniejsze pytanie...Skąd masz tę pozytywkę? .3. Też chcę taką <33

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego biustu przy pullipach jeszcze nie widziały oczęta me -
    szok! a Jesienna Rudaska przesłodka i w wersji długiej i krótkiej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No fotki super, ale co ty masz do mojego obistu ja się pytam?! XDD

    OdpowiedzUsuń