środa, 21 maja 2014

Dzień trzeci.

Siema!
Mamy już trzeci dzień lalkowego alfabetu! Dzisiejszym tematem były czary. Nie miałam pojęcia jak mogę to ''zrealizować'', ale koniec końców wyszło. Lalka czeka na wig'a i jeszcze sobie poczeka. Mam w planach ważny wydatek. Tak odchodząc od tematu głównego (w sumie i tak odeszłam od niego wystarczająco) chciałabym oznajmić, że Aice nie jest już na sprzedaż. Kapelusz Yuri (a no właśnie zmieniłam jej imię na Yuri) to moja robota na plastyce. Dobra KONIEC! Zapraszam na zdjęcia. :D

C-Czary (3/26 dni)






No to ja tyle. W następnym wpisie (jutro) powinien pojawić się zaległy plener chyba z Marca. :P Żegnam was! :*

2 komentarze:

  1. Widzę, że się z propozycją imienia spóźniłam :C
    Jak zwykle uroczo ubrana ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję. Jak masz ciekawą propozycję to pisz śmiało! ^^

      Usuń